ПУБЛИЧНИ РАЗХОДИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ В СТРАНИТЕ – ЧЛЕНКИ НА ЕС: КЛЪСТЕРЕН АНАЛИЗ
dc.contributor.author | Ангелов, Ангел | |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T07:48:47Z | |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T07:48:47Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T07:48:47Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T07:48:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 0323-9004 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/4058 | |
dc.description.abstract | Настоящата статия цели да представи ангажираността на страните – членки на ЕС по отношение на провежданата от тях политика в областта на образованието. Основни моменти в статията са отчитане на значимостта от инвестиране в човешки капитал и доколко държавата се справя в ролята си на такъв „инвеститор“. Посредством клъстеризация на наличните данни в статията са диференцирани определени групи от страни в рамките на ЕС съобразно политиката на правителствата по финансирането на образователните услуги. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 1;4 | |
dc.subject | публични разходи | bg_BG |
dc.subject | образование | bg_BG |
dc.subject | ЕС | bg_BG |
dc.subject | финансиране | bg_BG |
dc.title | ПУБЛИЧНИ РАЗХОДИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ В СТРАНИТЕ – ЧЛЕНКИ НА ЕС: КЛЪСТЕРЕН АНАЛИЗ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |