• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИНДИКАТИВНИ МОДЕЛИ ЗА РАЗВИТИЕ НА МЕДИИТЕ В ГЛОБАЛНАТА ИКОНОМИКА

Thumbnail
View/Open
057ff5b899f59cfba39f8820c9a65c26.pdf (1.767Mb)
Date
2019
Author
Чужиков, Андрей
Metadata
Show full item record
Abstract
В статията се разглежда процесът на еволюция на индикативните модели за оценка на развитието на медиите в глобалната икономика. Конкретизират се важните промени, настъпили в процеса на определяне характера и динамиката на медийния пазар. Авторът прави теоретичен анализ на полиструктурната дифузия на медийните системи. Обръща се специално внимание на секторната структура на пазара, което позволява да се определят перспективите за трансформиране на съдържанието на произведените формати. Авторът предлага класификация на основните подходи за развитие на медийния пазар: класически, аналитични, синтетични и трендови, а също така институционална система, функционираща в техните предели. Изяснени са особеностите в динамиката на структурните промени на рекламния пазар, които се моделират на медийния пазар. Извършено е географско и композиционно съпоставяне на селективните индикатори. Анализирани са корпоративните промени на медийния пазар.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4147
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback