Показване на основна информация на публикация
МОДЕЛ ЗА ФИНАНСИРАНЕ НА СРЕДНИТЕ УЧИЛИЩА „БОНУС–ВАУЧЕР“
dc.contributor.author | Сръкьов, Муса | |
dc.date.accessioned | 2020-06-12T09:22:00Z | |
dc.date.accessioned | 2020-06-12T09:22:00Z | |
dc.date.available | 2020-06-12T09:22:00Z | |
dc.date.available | 2020-06-12T09:22:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 1313-6542 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/4275 | |
dc.description.abstract | Настоящата разработка има за обект особеностите на управлението и разпределението на училищните финанси в образователната система. По-конкретно предмет на изследване са процесите на прехвърляне на правомощия от централната към местната власт и респективно към родителите и обвързването на финансирането с броя на учениците, единните разходни стандарти, разпределението на средства на общинско и училищно ниво. Целта на разработката е да се отличат особеностите в досегашния начин на финансиране чрез предоставяне възможност и на родителите, паралелно с новия модел за разпределяне на средствата. Ползвани са класическите аналитични методи – индукция, дедукция, критичен анализ и синтез. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 15;15 | |
dc.subject | делегиран бюджет | bg_BG |
dc.subject | единен разходен стандарт | bg_BG |
dc.subject | формула за разпределение | bg_BG |
dc.title | МОДЕЛ ЗА ФИНАНСИРАНЕ НА СРЕДНИТЕ УЧИЛИЩА „БОНУС–ВАУЧЕР“ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |