Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГригорова, Ваня
dc.date.accessioned2020-06-12T12:28:22Z
dc.date.accessioned2020-06-12T12:28:23Z
dc.date.available2020-06-12T12:28:22Z
dc.date.available2020-06-12T12:28:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4314
dc.description.abstractНастоящата разработка прави обзор на измененията на факторите в макро- и микрообкръжаващата маркетингова среда, които предизвикват придават нов облик на съвременните продажби през последните две десетилетия. Във връзка с това са изведени актуални ключови постановки и подходи за осъществяване на модерно управление на продажбения процес. С цел да обогати теоретичните постановки на мениджмънта на продажбите, авторът предлага концептуален целево-ориентиран модел. В него са представени връзки на три нива между показатели, групирани в три модула, подредени по функционалната логика „продажби” – „маркетинг” – „бизнес организация” и обвързани в система. Моделът се характеризира с гъвкавост и универ-сална приложимост в бизнес организации от различни сектори.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;2
dc.subjectпродажбиbg_BG
dc.subjectуправление на продажбитеbg_BG
dc.subjectмодел за продажбен мениджмънтbg_BG
dc.subjectпоказатели за управление на продажбитеbg_BG
dc.titleСъвременни измерения на управлението на продажбитеbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация