Show simple item record

dc.contributor.authorЧиприянова, Галина
dc.date.accessioned2021-06-28T06:28:43Z
dc.date.accessioned2021-06-28T06:28:44Z
dc.date.available2021-06-28T06:28:43Z
dc.date.available2021-06-28T06:28:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4465
dc.description.abstractКлючов ангажимент при дигитализацията е интегрирането на дигитални технологии в съществуващи до момента учебни процеси за добавяне на повече стойност към образователния продукт. Дигитализирането на обучението по счетоводство благоприятства развиването му като процес, основан на съдържателни учебни дейности, които се осъществяват в интерактивна среда и на конкретни работни ситуации от счетоводната практика. В статията се обръща специално внимание на определящи вътрешни фактори за успех на този процес като наличието на силно лидерство, дефинирани стратегически цели на дигитализацията, създаване на нови работни модели и намиране на правилните дигитални инструменти. Извеждат се три основни варианта за по-нататъшна дигитализация на обучението по счетоводство, като успоредно с това се прави анализ на възможностите на приложимите дигитални инструменти.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;3
dc.subjectдигитализацияbg_BG
dc.subjectдигитални технологииbg_BG
dc.subjectинформационни и комуникационни технологииbg_BG
dc.subjectсчетоводствоbg_BG
dc.subjectобучениеbg_BG
dc.subjectбакалавърbg_BG
dc.titleСпецифика на дигитализацията на обучението по счетоводство в ОКС „Бакалавър“bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record