Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГайдаров, Никола
dc.date.accessioned2021-09-18T08:51:41Z
dc.date.accessioned2021-09-18T08:51:41Z
dc.date.available2021-09-18T08:51:41Z
dc.date.available2021-09-18T08:51:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4493
dc.description.abstractВ настоящата научна статия намират място въпросите, свързани с развитието на икономиката на изживяванията, особеностите на круизната туристическа програма и анализиране на изживяванията при круизите в условия на устойчив растеж на туристическия бизнес. В условията на устойчив пазар (преди настъпване на COVID-19 кризата) е констатирана дълготрайна тенденция, според която вниманието на бизнеса се фокусира върху привличането на все повече туристи, желаещи да се качат на борда на круизен кораб, благодарение на широкия асортимент от предлагане на туристическия продукт. Описани са особеностите и предимствата на круизните казина, които са в основата туристът да ги избира за основен обект за изживяване по време на своята круизна туристическа програма. Като ограничение на настоящото изследване се поставя периодът, касаещ срива на туристическия пазар във всичките му форми, като по мнение на автора след приключване на здравната криза, крузният продукт на изживяванията ще възстанови интереса на потребителите към този вид продукт.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;4
dc.subjectикономика на изживяваниятаbg_BG
dc.subjectкруизна туристическа програмаbg_BG
dc.subjectтуристически агенцииbg_BG
dc.subjectказиноbg_BG
dc.subjectкруизни компанииbg_BG
dc.titleИкономиката на изживяванията по време на круизна туристическа програмаbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация