Училищният директор - образователен лидер и професионален мениджър
dc.contributor.author | Филипов, Александър | |
dc.date.accessioned | 2021-09-18T08:52:02Z | |
dc.date.accessioned | 2021-09-18T08:52:02Z | |
dc.date.available | 2021-09-18T08:52:02Z | |
dc.date.available | 2021-09-18T08:52:02Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 0861-6604 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/4497 | |
dc.description.abstract | Статията разглежда актуалните за съвременното училище промени във функциите и визията на директора на образователната институция. Анализирани са основните управленски стилове. Очертани са професионалните и личностните качества, които е необходимо да съчетава в себе си съвременният директор, за да ръководи успешно училището. Изяснени са спецификата и характеристиката на училищния директор като професионален мениджър и образователен лидер. Специфичен аспект е поставен върху мениджмънта на процеса на управление, статута и положението на директора в управленската йерархия. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 2;3 | |
dc.subject | училищен мениджмънт | bg_BG |
dc.subject | стил на управление | bg_BG |
dc.subject | лидер | bg_BG |
dc.subject | образователен мениджър | bg_BG |
dc.subject | администратор | bg_BG |
dc.title | Училищният директор - образователен лидер и професионален мениджър | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |