Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorМихайлова, Маргарита
dc.date.accessioned2022-04-29T13:40:42Z
dc.date.accessioned2022-04-29T13:40:39Z
dc.date.available2022-04-29T13:40:42Z
dc.date.available2022-04-29T13:40:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4521
dc.description.abstractПандемията от COVID-19 ускори някои от съществуващите тенденции в глобалната бизнес среда, като по този начин тя промени условията за осъществяване на международна предприемаческа активност. Четири от тези тенденции, които имат ключова роля за международния бизнес, са дигитализацията и активното използване на комуникационни технологии, преструктурирането на глобалните вериги за доставки, загубата на доверие в международните организации и на последно място нарушаването на интегритета на международните бизнес мрежи и трансфера на знание. Ето защо настоящата статия анализира подробно влиянието на процесите и ефектите, свързани с посочените тенденции, върху създаването и успешното развитие на международните нови предприятия.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries3;4
dc.subjectглобална бизнес средаbg_BG
dc.subjectмеждународно предприемачествоbg_BG
dc.subjectмеждународни нови предприятияbg_BG
dc.subjectCOVID-19bg_BG
dc.titleВлияние на глобалните тенденции и Covid-19 върху развитието на международните нови предприятияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация