Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАндоновска, Магдалена
dc.date.accessioned2022-04-29T13:41:55Z
dc.date.accessioned2022-04-29T13:41:51Z
dc.date.available2022-04-29T13:41:55Z
dc.date.available2022-04-29T13:41:51Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4538
dc.description.abstractТази научна разработка представлява анализ на традиционните медии и тяхната борба за оцеляване в сравнение с така наречените новосъздадени медии; тяхната мисия по време на плурализма и растежа на демокрацията в Република Северна Македония и, разбира се, нуждата им да се променят според изискванията на пазара. Основният акцент обаче е върху поведението на аудиторията, т.е. отношение към традиционните и новите онлайн медии, както и присъствието и на електронни плат-форми като място за информация или забавление. Електронните медии променят ли навиците на аудиторията или телевизията и радиото не могат да вървят в крак с интернет? Анализът показва, че традиционните медии в дългосрочен план бавно губят битката за зрителска аудитория, но и за формиране на общественото мнение.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries16;11
dc.subjectмедииbg_BG
dc.subjectтрадиционни медииbg_BG
dc.subjectонлайн медииbg_BG
dc.subjectаудиторияbg_BG
dc.subjectобществено мнениеbg_BG
dc.titleТрадиционни и онлайн медии и отношение на аудиторията към тяхbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация