Show simple item record

dc.contributor.authorПетрова, Симеонка
dc.date.accessioned2022-04-29T13:44:37Z
dc.date.accessioned2022-04-29T13:44:33Z
dc.date.available2022-04-29T13:44:37Z
dc.date.available2022-04-29T13:44:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4579
dc.description.abstractНастоящата статия представя резултати от изследване, целящо да се направи теоретико-емпирична интерпретация на асортиментното предлагане на ритейлърите в омниканална среда. Върху тази база се извеждат най-открояващите се предизвикателства и въпроси, като се прилага комбинация от преглед на специализираната икономическа теория и се привеждат примери от реалната ритейл практика. Поставят се конкретни теоретико-концептуални и практически задачи на проучването. За анализа на набраните теоретични и емпирични данни се прилагат научните методи на факторния анализ и синтез, сравнението, обобщението, онагледяването. Изследователските резултати се систематизират във формулирани изводи и се свързват с оценяване влиянието на омниканалността върху асортиментното предлагане на ритейлърите.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;3
dc.subjectритейлъриbg_BG
dc.subjectомниканално предлагане на асортиментbg_BG
dc.subjectомниканалностbg_BG
dc.titleПредизвикателства пред асортиментното предлагане на ритейлърите в ерата на омниканалносттаbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record