• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности

Thumbnail
View/Open
aee06fea51e08c86cc605da91b0c5603.pdf (840.0Kb)
Date
2022
Author
Чиприянов, Михаил
Андоновска, Магдалена
Metadata
Show full item record
Abstract
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти на нейното бизнес управление. Изясняват се методологически въпроси на анализа на създаването на стойност при мрежовата форма на партньорство. В заключителната част се визуализира обобщен модел на стойностната верига по примера на аудио-визуалните медии в Република С Македония.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4637
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback