Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorХристова, Дарина
dc.contributor.authorПаламарова, Пламена
dc.date.accessioned2023-07-04T10:39:02Z
dc.date.accessioned2023-07-04T10:39:03Z
dc.date.available2023-07-04T10:39:02Z
dc.date.available2023-07-04T10:39:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn0861-8054
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4790
dc.description.abstractУправлението на културните дейности е актуален въпрос във все по-бурно развиващия се културен и творчески сектор. Част от менажирането на тези дейности е и прилагането на релевантни маркетингови концепции при планирането и организацията на културни събития. В тази връзка целта на настоящия труд е да се изведе маркетингов микс за културния сектор и да се изследва неговото приложение при провеждането на културни събития. Направен е теоретичен анализ на различни постановки за концепцията маркетингов микс и е изведен авторски модел с обосновани елементи на микса, приложим за културния сектор. Моделът е тестван с помощта на специално разработен за целта инструментариум. Събрани и анализирани са данни за всеки от елементите на предложения маркетингов микс и съставящите ги променливи. Изследването е проведено четири последователни години. На база изведените резултати са представени насоки за планирането и приложението на елементите от маркетинговия микс при реализацията на културна дейност.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;3
dc.subjectмаркетингов миксbg_BG
dc.subjectкултурни събитияbg_BG
dc.subjectкреативни индустрииbg_BG
dc.subjectмаркетинг на събитияbg_BG
dc.subjectкомуникацииbg_BG
dc.titleИзследване на приложенията на маркетинговия микс в културния сектор в Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация