Тоталният фактор на всичко добро – възпитаният и образован човек
dc.contributor.author | Кънев, Методи | |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T10:41:06Z | |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T10:41:07Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T10:41:06Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T10:41:07Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 0323-9004 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/4805 | |
dc.description.abstract | В статията се интерпретира проблемът, дефиниран като заглавие. От него зависи ефикасността на всяка друга дейност и гражданското ни поведение. Както в много страни то би могло да е реалност и у нас, ако държавното и частното субсидиране на научно-образователната дейност расте по-бързо от средните показатели за всичко останало и ако адекватно на него расте качеството й. Тази теза е защитена чрез концептуализирането на проблема съобразно днешния му контекст и чрез обяснение на значението му за цялостното обществено развитие. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 2;1 | |
dc.subject | национален идеал | bg_BG |
dc.subject | стратегия | bg_BG |
dc.subject | производителност | bg_BG |
dc.subject | качество | bg_BG |
dc.subject | алнтернативна цена | bg_BG |
dc.subject | мигриране | bg_BG |
dc.title | Тоталният фактор на всичко добро – възпитаният и образован човек | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |