Show simple item record

dc.contributor.authorГалчева, Ваня
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:21Z
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:23Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:21Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4841
dc.description.abstractПазарът представлява съвкупност от икономически отношения, набор от условия, въз основа на които продавачите и купувачите на дадена стока или услуга влизат в контакт помежду си, като целта им е да купят или продадат дадения продукт или услуга. Автомобилният пазар представлява една динамична и развиваща се система. Към днешна дата България разполага с един от най-високо амортизираните паркове за автомобили в цяла Европа. България не е производител на леки автомобили, нейният парк се попълва от внос. Автомобилните компании в страната ни са разположени във всички региони, а фокусът е в Южна България. Конкурентното позициониране на фирмите е индикатор за техния успех в борбата за ограничени ресурси и за промените, които ръководството трябва да въведе, за да се изправи срещу конкуренти, които прилагат всички възможни инструменти за генериране на богатство и приходи от индустрията.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries17;16
dc.subjectавтомобилbg_BG
dc.subjectпазарbg_BG
dc.subjectЕвропаbg_BG
dc.subjectБългарияbg_BG
dc.subjectикономикаbg_BG
dc.titleАнализ на автомобилните представителства в Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record