Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАнев, Георги
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:32Z
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:33Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:32Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4844
dc.description.abstractЕлектронната търговия играе все по-важна роля в съвременната икономика и се превръща във все по-доминантен дистрибутивен канал, особено в условия на пандемия. С цел по-комплексно изследване и цялостно разбиране на съвременната електронна търговия настоящата статия цели изясняване на приложимите и специфичните само за нея бизнес модели за осъществяване на фирмената дейност, като на тази основа са анализирани и различни подходи за генериране на приходи за фирмата в рамките на елект-ронната търговия.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries17;19
dc.subjectелектронна търговияbg_BG
dc.subjectбизнес моделиbg_BG
dc.subjectценообразуванеbg_BG
dc.subjectподходи за генериране на приходиbg_BG
dc.titleБизнес модели и подходи за генериране на приходи в електронната търговияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация