Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorДанчев, Даниел
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:36Z
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:37Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:36Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4845
dc.description.abstractИкономическата рецесия и пандемията засегнаха дейността на малките и средните предприятия (МСП), които съставляват 99% от дружествата в ЕС и осигуряват две трети от работните места в частния сектор. Те имат съществен принос и за българската икономика, въпреки че секторът в България изостава по много от ключовите показатели, измерващи средата за развитие на малкия и средния бизнес. Динамичното развитие на МСП увеличи дела на заетите лица в тях до 75,7% през 2018 г. благодарение на благоприятния достъп до финансиране. Кризата промени тази тенденция и постави неотложна необходимост от интервенция за подобряване на уменията и иновациите и насърчаване предприемачеството в условията на изграждане на високо конкурентна социална пазарна икономика.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries17;20
dc.subjectкризаbg_BG
dc.subjectМСПbg_BG
dc.subjectпредприемачество и иновацииbg_BG
dc.titleНови политики и перспективи пред малките и средни предприятия в Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация