Show simple item record

dc.contributor.authorИванова, Катя
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:48Z
dc.date.accessioned2023-09-01T12:54:49Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:48Z
dc.date.available2023-09-01T12:54:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4849
dc.description.abstractВ настоящата статия се акцентира върху финансовите аспекти и проблемите, свързани с организацията на труда и управлението на човешките ресурси в условията на пандемията от COVID-19. Отделя се внимание на правата и задълженията на работодателите и работниците в условията на пандемия и предизвикателствата пред HR специалистите. Направен е обзор на нормативната уредба относно въведените мерки и ограничения, засягащи работодатели и служители. Разглежда се нововъведението „Зе-лен сертификат“ като необходимост за рестарт на икономиката или ограничаване на правата и свободите на гражданите. В заключение са изведени основни изводи за необходимост от внедряване на нови интегрирани модели за управление на човешките ресурси в България и същите са конкретизирани. Новите интегрирани модели на управление са базирани на облачен софтуер, системи за интегриране на всички дейности по управление на човешките ре-сурси, гъвкав работен ден и работна седмица, финансови инвестиции в обучение, квалификация и преквалификация на човешките ресурси, акцентиране върху способните служители.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries17;24
dc.subjectфинансови аспектиbg_BG
dc.subjectтрудово законодателствоbg_BG
dc.subjectчовешки ресурсиbg_BG
dc.subjectHR специалистиbg_BG
dc.titleФинансови аспекти при управление на човешките ресурси в условията на Covid-19bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record