Show simple item record

dc.contributor.authorДжалъзов, Слави
dc.date.accessioned2023-09-01T12:55:36Z
dc.date.accessioned2023-09-01T12:55:37Z
dc.date.available2023-09-01T12:55:36Z
dc.date.available2023-09-01T12:55:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4863
dc.description.abstractВ статията са представени въпросите, свързани с онлайн комуникациите в туристическия бизнес. Днес всяка организация, независимо от дейността и големината си, осъзнава ключовата роля, която информационните и комуникационните решения имат за конкурентостта, ефективността, растежа и развитието й. В условията на съвременния бизнес, за да се постигнат дълготрайни взаимоотношения с клиентите – били те настоящи или бъдещи, е необходимо общуване, което да удовлетворява и двете страни, като нараства ролята на онлайн комуникациите в тази насока. Световните тенденции в комуникационните политики при позициониране на туристическите дестинации се насочват към диференциране на предлаганите продукти, към конкретни групи и кампании за налагане на един бранд.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries17;38
dc.subjectкомуникационен процесbg_BG
dc.subjectкомуникационна политикаbg_BG
dc.subjectонлайн комуникацияbg_BG
dc.subjectкорпоративния сайтbg_BG
dc.subjectтуризъмbg_BG
dc.titleТеоретични и приложни измерения на онлайн комуникациите в туристическия бизнесbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record