Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorВезирова, Галя
dc.date.accessioned2023-12-16T16:17:13Z
dc.date.accessioned2023-12-16T16:17:14Z
dc.date.available2023-12-16T16:17:13Z
dc.date.available2023-12-16T16:17:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4925
dc.description.abstractСтатията разглежда възможностите за прилагане на диференцирано обучение при интензивно изучаване на английски език (ниво B1). Изяснена е същността на диференциацията и особеностите, когато се използва в учебния процес. Разгледани са принципите и елементите на диференцираното обучение. Акцентира се върху възможностите за приложението на тази философия и са предложени подходи и стратегии за пълноценно и ефективно осъществяване на диференцирано обучение при интензивно изучаване на английски език.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;4
dc.subjectдиференциацияbg_BG
dc.subjectдиференцирана инструкцияbg_BG
dc.subjectдиференцирано обучениеbg_BG
dc.subjectпринципиbg_BG
dc.subjectелементиbg_BG
dc.subjectсъдържаниеbg_BG
dc.titleДиференцирано обучение при преподаване на английски език (Ниво B1)bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация