Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЙорданов, Велизар
dc.date.accessioned2024-03-05T14:30:47Z
dc.date.accessioned2024-03-05T14:30:49Z
dc.date.available2024-03-05T14:30:47Z
dc.date.available2024-03-05T14:30:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4928
dc.description.abstractАктуалността на представената разработка се обуславя от насочване на изследователския фокус към проектирането на дистрибуционни канали за хранителни стоки, отчитащо приоритетно икономическите интереси на производителя. В структурен план се представят в последователност: концептуално-методологични аспекти на проектиране на дистрибуционни канали за хранителни стоки; емпирични постановки за фрагментарно приложение на модела за проектиране на дистрибуционни канали за хранителни стоки. Проучването се основава на метода за определяне на средния темп на растеж и метода на множествената линейна регресия и корелация с помощта на статистическия софтуер – IBM SPSS Statistics. Постигнатите изследователски резултати позволяват формулиране на изводи, представящи значимостта на проектирането в системата на дистрибуция.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries18;2
dc.subjectдистрибуционни каналиbg_BG
dc.subjectпроектиране на дистрибуционни каналиbg_BG
dc.subjectмодели за проектиране на дистрибуционни канали за хранителни стокиbg_BG
dc.titleПроучване проектирането на дистрибуционни канали за хранителни стоки: концептуално-методологични и емпирични аспектиbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация