Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГалчева, Ваня
dc.date.accessioned2024-03-05T14:31:33Z
dc.date.accessioned2024-03-05T14:31:35Z
dc.date.available2024-03-05T14:31:33Z
dc.date.available2024-03-05T14:31:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4938
dc.description.abstractРентабилността е основната цел на всички бизнес начинания. В тази статия се изследва рентабилността на автомобилните представителства в България. Няколко характеристики на дистрибуцията на автомобили осигуряват уникални условия за изследване на ефекта на рентабилността върху работата на фирмите. Съществува висока степен на хомогенност между фирмите по отношение на техните дейности и технологии, техните счетоводни методи, институционални ограничения и дори размер. Финансовите резултати на автомобилните търговски представителства се показват чрез счетоводни показатели, които измерват използването на капитала на фирмата като например рентабилността. Анализът на цените на конкурентите и собствените данни за продажби и маржове могат да помогнат да се определи къде промяната на цените може да повиши общата рентабилност.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries18;12
dc.subjectрентабилностbg_BG
dc.subjectфинансов мениджмънтbg_BG
dc.subjectливъриджbg_BG
dc.subjectтърговски представителстваbg_BG
dc.titleНасоки за подобряване на финансовия мениджмънт на търговските автомобилни представителства в Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация