Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСтоянова, Наталия
dc.date.accessioned2024-03-05T14:32:14Z
dc.date.accessioned2024-03-05T14:32:15Z
dc.date.available2024-03-05T14:32:14Z
dc.date.available2024-03-05T14:32:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4949
dc.description.abstractНастоящата статия има за цел да представи основните предизвикателства, които стоят пред въвеждане на целите за устойчиво развитие в бизнеса. Извежда се значението на фирмите в глобалното изпълнение на Целите за устойчиво развитие (ЦУР). В началото са анализирани потенциалните пречки пред устойчивото развитие на бизнес равнище. На тази основа, съчетано с използване на бенчмаркинг данни, се открояват варианти на управленски решения. В заключителния етап се представят очакваните резултати и времевите хоризонти за интегриране целите за устойчиво развитие в бизнеса.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries18;23
dc.subjectустойчиво развитиеbg_BG
dc.subjectцели за устойчиво развитиеbg_BG
dc.subjectфирмени целиbg_BG
dc.subjectстратегииbg_BG
dc.subjectбизнес стратегииbg_BG
dc.subjectкорпоративни стратегииbg_BG
dc.subjectбизнес практикиbg_BG
dc.titleСтратегически предизвикателства пред реализиране целите за устойчиво развитие в бизнес сектораbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация