dc.contributor.author | Найденова, Снежана | |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T14:32:42Z | |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T14:32:43Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T14:32:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T14:32:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 1313-6542 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/4957 | |
dc.description.abstract | Като фундаментален фактор за развитието на държавата образователната система е призвана да произведе висококвалифицирани кадри, подготвени за професиите на бъдещето. В условията на динамични промени в средата и потребностите на обществото това е възможно единствено чрез въвеждането на иновационни практики, адап-тирани към предприемачески модел на обучение, като основа за бъдещ просперитет. В статията се разглежда иновационният процес в образователната система като предпос-тавка за въвеждането на предприемачески модел на обучение, изяснява се спецификата на предприемаческия модел на обучение в контекста на образователната система, като се идентифицират основните проблемни области, потенциалните позитивни резултати и ефекти от прилагането на иновативни практики, реализирани чрез въвеждането на предприемаческия модел на обучение в образователната система. Акцентът е поставен върху началното и средното образование. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 18;31 | |
dc.subject | образование и образователна система | bg_BG |
dc.subject | иновационен процес и иновационни практики в образованието | bg_BG |
dc.subject | предприемачески модел на обучение | bg_BG |
dc.title | Предприемаческият модел на обучение като иновативна практика в образователната система – проблемни области, резултати и ефекти | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |