Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСлавева, Красимира
dc.contributor.authorГанева, Ваня
dc.date.accessioned2024-07-14T06:56:16Z
dc.date.accessioned2024-07-14T06:56:17Z
dc.date.available2024-07-14T06:56:16Z
dc.date.available2024-07-14T06:56:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4988
dc.description.abstractСтудията разглежда промените в икономиката, отразени в концепцията за икономиката на споделянето. В началото на 21 век, тя започва да се превръща във важна част от световната икономика и поставя редица предизвикателства пред действащите фирми и регулаторните органи. Развитието на икономиката на споделянето води до трансформиране на много сектори и до промени в начина, по който работят редица бизнеси. В потребителските модели внимание започва да се отдава на устойчивото (зеленото, моралното) потребление. Целта на студията е да характеризира и изясни значението на икономиката на споделянето. Изследването се фокусира върху представянето на основните особености на споделената икономика; изясняването на факторите, водещи до нейната поява; разглеждането на потребителските практики, които я отличават, както и начините за измерването и оценката ú.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;1
dc.subjectикономика на споделянетоbg_BG
dc.subjectцифрови платформиbg_BG
dc.subjectдигитално довериеbg_BG
dc.subjectустойчиво (зеленоbg_BG
dc.subjectморално) потреблениеbg_BG
dc.subjectсъвместно потреблениеbg_BG
dc.titleИкономиката на споделянето – характеристики, потребителски практики и измерванеbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация