Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorТонева, Силвия
dc.contributor.authorСтефанова, Кристина
dc.date.accessioned2024-07-14T06:57:55Z
dc.date.accessioned2024-07-14T06:57:56Z
dc.date.available2024-07-14T06:57:55Z
dc.date.available2024-07-14T06:57:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5001
dc.description.abstractЦелта на статията е да отправи препоръки за развитието на системата за дуално образование в България от гледна точка на увеличаване участието на МСП и отчитайки регионалните специфики на образователната структура на населението и младежката безработица. Финансови стимули, мащабна информационна кампания и видимост на участващите фирми са едни от важните фактори за стимулиране на МСП да се включват като партньори в дуалната система. За осигуряване на по-широко участие на бизнеса е важно, финансовите стимули постепенно да се разширяват (чрез временна подкрепа, чрез безвъзмездни средства, данъчни облекчения и др.). Съществуващите различия между регионите в България предполагат, че по-съществено стимулиране на МСП за включване като партньори в дуално обучение може да се осъществи чрез прилагане на регионален критерий. При планиране на мерките за развитие на системата на дуално образование в България е добре да се положат усилия за обхващане на повече лица, при които има риск от отпадане от образователната система, и лица, които няма да се обучават във висша образователна степен.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;4
dc.subjectдуално обучениеbg_BG
dc.subjectМСПbg_BG
dc.subjectNUTS 2bg_BG
dc.subjectобразователна структура на населениетоbg_BG
dc.subjectмладежка безработицаbg_BG
dc.titleНасърчаване на участието на МСП в дуално обучение в контекста на регионалните различия в Българияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация