Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСтоянова, Кристина
dc.date.accessioned2024-07-14T06:59:45Z
dc.date.accessioned2024-07-14T06:59:46Z
dc.date.available2024-07-14T06:59:45Z
dc.date.available2024-07-14T06:59:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5022
dc.description.abstractНастоящото изследване има за цел да представи съвременните европейски политики за мултилингвизъм. В духа на европейските ценности стремежът за знание е насочен в посока развитие на езиковите компетентности на повече от един от европейските езици. Тези политики набират скорост особено след излизането на Великобритания от Европейския съюз. Целта на изследването е да покаже посоката, в която се движат европейските политики за мултилингвизъм. Те са от изключително значение за развитието на ценностите в Европейския съюз и са в неизменна подкрепа на устойчивостта на Съюза. Изучаването на друг чужд език има изключително много положителни функции. Освен присъстващия интеграционнен и комуникационен модел на поведение изучаването на език различен от майчиния развива нов начин на мислене у изучаващия го. Това е от изключително значение за създаване на климат на взаимно разбирателство и сътрудничество.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;4
dc.subjectмултилингвизъмbg_BG
dc.subjectчуждоезиково обучениеbg_BG
dc.subjectчужди езициbg_BG
dc.subjectевропейски политикиbg_BG
dc.titleEвропейски политики за мултилингвизъмbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация