Show simple item record

dc.contributor.authorКадев, Иван
dc.date.accessioned2024-07-14T06:59:47Z
dc.date.accessioned2024-07-14T06:59:48Z
dc.date.available2024-07-14T06:59:47Z
dc.date.available2024-07-14T06:59:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5023
dc.description.abstractСтатията изследва социалните медии и обяснява как те влияят върху развитието на комуникацията в публичния сектор в светлината на нарастващата дигитализация и модернизация на организационните процеси, през които секторът преминава в модерните общества. Тя обсъжда както възможностите, така и ограниченията на използването на социалните медии за комуникации в обществения сектор. Статията първо се фокусира върху основните промени в глобалните комуникации, донесени от социалните медии, върху развитието на приемането и прилагането на социалните медии в рамките на модернизацията на публичния сектор и върху опитомяването на тези платформи в такива организации. След това подчертава как социалните медии могат да бъдат интегрирани в публичния сектор, техните основни приложения и промените, които внасят в комуникационните потоци. Засегнати са и критики и предизвикателства при възприемането на социалните медии за комуникация в публичния сектор, както и ключови бъдещи изследователски въпроси.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;5
dc.subjectкомуникацииbg_BG
dc.subjectпублични организацииbg_BG
dc.subjectсоциални медииbg_BG
dc.titleСтратегическо управление на комуникациите на публичните организации в контекста на социалните медииbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record