Show simple item record

dc.contributor.authorСъбчева, Галина
dc.date.accessioned2025-07-12T17:14:38Z
dc.date.accessioned2025-07-12T17:14:39Z
dc.date.available2025-07-12T17:14:38Z
dc.date.available2025-07-12T17:14:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5135
dc.description.abstractОпределяно като цел на висшето образование, развитието на умение за критично мислене е необходима предпоставка за навлизане в счетоводната професия и за изграждане на успешна кариера. Целта на студията е да се проучат възможностите за развитие на критично мислене във висшето счетоводно образование. Основава се на редица методи на научно изследване, сред които литературен обзор, индукция, дедукция, сравнение и обобщение. В хода на изложението се аргументират необходимостта и възможностите за развитие на критичното мислене на студентите по време на висшето образование по счетоводство, откроени са множество проучвания, които подкрепят определени педагогически подходи и техники за насърчаване развитието на умение за критично мислене у студентите. Съществен компонент за тяхното успешно прилагане е организирана и планирана учебна програма за съответният курс по счетоводство, която интегрира прилагането на подходи за критично мислене при решаването на практически насочени казуси и задачи. Откроени са и някои ограничения възпрепятстващи развитието на критично мислене и прилагането на някои подходи. Динамичният характер на учебния процес създава предпоставки за преодоляването им.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;2
dc.subjectкритично мисленеbg_BG
dc.subjectвисше образованиеbg_BG
dc.subjectсчетоводствоbg_BG
dc.subjectразвитие на уменияbg_BG
dc.subjectпедагогически подходи и техникиbg_BG
dc.titleКритичното мислене във висшето образование по счетоводство: подходи и ограниченияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record