Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorКовачева, Мариана
dc.date.accessioned2025-07-12T17:18:49Z
dc.date.accessioned2025-07-12T17:18:50Z
dc.date.available2025-07-12T17:18:49Z
dc.date.available2025-07-12T17:18:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5180
dc.description.abstractТехнологиите играят основна роля във все по-дигиталния и променящ се свят. Настоящата статия разглежда дигиталната трансформация и иновациите в образованието като Големи данни и Изкуствен интелект не само като възприемане на най-новите технологии, но и като възможност за допълване, обогатяване и трансформиране на образованието, както и потенциалното ускоряване на напредъка. Разработката представя ролята на Големите данни в образованието и начина, по който могат да бъдат интегрирани заедно с Изкуствения интелект, за да се реализират адаптивни обучителни системи, автоматизиране на контролни и домашни, виртуални учители и чатботове, които да подпомагат студентите по време на тяхното обучение. Много обучителни институции са адаптирали дигиталните си технологии в миналото, но пандемията от COVID-19 даде сериозен тласък за промяна. В последните четири години институциите се надпреварват коя от тях ще въведе по-големи иновации.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;5
dc.subjectголеми данниbg_BG
dc.subjectобразованиеbg_BG
dc.subjectдигитализацияbg_BG
dc.subjectизкуствен интелектbg_BG
dc.titleОт големи данни до иновация. Изследване влиянието на дигитализацията и изкуствения интелект върху образованиетоbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация