Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГригорова, Ваня
dc.contributor.authorКайрякова, Десислава
dc.date.accessioned2025-10-03T08:14:48Z
dc.date.accessioned2025-10-03T08:14:49Z
dc.date.available2025-10-03T08:14:48Z
dc.date.available2025-10-03T08:14:49Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5193
dc.description.abstractПрез последното десетилетие застрахователната индустрия претърпява значителни трансформации, породени от бързото развитие на дигиталните технологии и променящото се пазарно поведение на потребителите. Омниканалното обслужване, CRM системите и изкуственият интелект поставят нови стандарти пред клиентското изживяване. Настоящото изследване, на базата на концептуалния фундамент на клиентското обслужване в застраховането, представя сравнителен анализ на подходи за неговото изследване и обзор на глобалните и националните детерминиращи фактори и условия, изграждащи съвременния му облик. Основната цел е да се систематизират ключовите тенденции, предизвикателствата и възможностите за иновации, като пътища за подобряване на взаимодействието между застрахователите и техните клиенти. Акцент е поставен върху нуждата от съчетание между технологични решения и персонализиран подход, които да отговорят на нарастващите очаквания на съвременните потребители.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;3
dc.subjectзастрахованеbg_BG
dc.subjectзастрахователни услугиbg_BG
dc.subjectклиентско обслужванеbg_BG
dc.subjectдигитализацияbg_BG
dc.subjectперсонализацияbg_BG
dc.titleСъвременни детерминанти на клиентското обслужване в застрахованетоbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация