• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Диверсификация на туристическия продукт чрез организирани събития

Thumbnail
View/Open
1442fe8f3c5e4debcae22731a30962d5.pdf (1.371Mb)
Date
2024
Author
Спасова, Сиана
Metadata
Show full item record
Abstract
Българският туризъм се сблъсква с нарастващата конкуренция между дестинациите, което налага необходимостта от търсене на възможности за диверсификация на туристическите продукти. В настоящата разработка диверсификацията чрез организиране на събития е предложена като стратегически метод за повишаване конкурентоспособността на туристическия сектор. Основната цел на изследването е да се представят видовете събития, които допринасят за диверсифициране на туристическия продукт. За постигане на поставената цел се изяснява характеристиките на организираните събития, очертават се основните видове събития, имащи отношение към диверсифицирането на туристическия продукт, изясняват се особеностите им и се представя портфолио подход като възможност за ефективно управление на дестинацията чрез диверсификация.
URI
http://hdl.handle.net/10610/5286
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback