Browsing Библиотека "Стопански свят" by Title
Now showing items 21-40 of 62
-
Конвенционални методи за проектно управление.
(АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
Конфликтът в бизнесорганизацията.
(АИ "Ценов", Свищов, 2005) -
Кооперативните форми на кредитиране в България.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Към едно предсказуемо, но опасно еколого-икономическо бъдеще.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Макроикономически аспекти на малкия и среден бизнес в България.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Международна пазарна диверсификация
(АИ "Ценов", 2011) -
Надомната заетост.
(АИ "Ценов", Свищов, 2004) -
Национална иновационна система на България – среда за растеж и конкурентоспособност.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
„Новата икономика” – предизвикателства и възможности за България.
(АИ "Ценов", Свищов, 2005) -
Нови явления в управление на бизнеса.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
От задругарската общност до всестранната кооперация.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Оценъчен подход за влиянието на външната търговия върху националната икономика
(АИ "Ценов", 2010) -
ПЕРСОНАЛНИТЕ ФИНАНСИ – ОСНОВА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЛИЧНОТО БОГАТСТВО
(АИ "Ценов", 2010) -
Потенциал на българските туристически посредници за развитие на дестинация България
(АИ "Ценов", 2010) -
Предиктивно моделиране на пазарния дял с изкуствени невронни мрежи.
(АИ "Ценов", Свищов, 2007) -
Приватизацията {масова (касова), работническо-мениджърска}.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Приложение на митническите и проблеми на контрола върху тях.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
Проблеми при счетоводното отчитане на специфичните разходи за персонала
(АИ "Ценов", 2008) -
Продуктовите иновации в малките и средни предприятия.
(АИ "Ценов", Свищов, 2004) -
ПРОМОЦИИТЕ (ВЪЗПРИЕМАНИ ПОЛЗИ И ЕФЕКТИ)
(АИ "Ценов", 2012)Промоциите са маркетингов инструмент с нарастващо значение за всички участници в дистрибуционния канал. Въпреки това около тях има множество открити дискусионни въпроси. В настоящото изследване се идентифицират и дискутират ...