Списание "Бизнес управление": Recent submissions
Now showing items 101-120 of 991
-
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ... -
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ... -
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ... -
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ... -
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ... -
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ... -
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ... -
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ... -
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ... -
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ... -
Strategic Marketing Relations In The Beekeeping Sector In Ruse District
(Tsenov Publishing House, 2021)Farms are facing a marketing problem (difficult realization and low competitiveness), which requires strategic relationship marketing at sectoral (beekeeping, etc.) and regional level - Ruse district, etc. The aim is to ... -
Possible Scenarios For Developing EU Trade Relations With Russia
(Tsenov Publishing House, 2021)The study presents general scenarios for the future development of EU trade relations with Russia, which are conditionally marked as ‘stagnation’, ‘optimistic’ and ‘pessimistic’. The dynamics of the sanctions regime is ...