36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

DSpace/Manakin хранилище

36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: 36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Автор: Горанова, Пенка
Резюме: В съвременния бизнес все повече фирми се адаптират към необходимостта от използване на голям обем актуална информация за вземане на решения за управление на своята дейност и на пазарните си действия. Ефектът от рекламата е налице при добре планирана и осъществена рекламна стратегия. Подборът на музиката, самата визия на персонажите в рекламите са специални, за да влияят на потребителя до крайната цел: клиентът да купи съответния продукт.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1346
Дата: 2011


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
36_split_BU_1-2011.swf 586.3Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов