• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

АНАЛИЗ НА МЕТОДИТЕ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ СТОЙНОСТТА НА МАРКАТА

Thumbnail
View/Open
5_split_BU_2-2015.swf (635.1Kb)
Date
2015
Author
Горанова, Пенка
Metadata
Show full item record
Abstract
В съвременния свят влиянието на брандовете е по-мощно от всякога, а бранд мениджърите съзнават, че грижата за израстването и експанзията на марката са ключови за нарастването на продажбите и за развитието на фирмата като цяло. Водещи компании като „Xerox”, „Coca-Cola” отчитат, че брандът е толкова значим за работата им, колкото са и фабриките, иновациите и капиталът, тъй като силната марка привлича платежоспособни клиенти и инвеститори. Напоследък широко се прилага концепцията за стойността на марката (brand equity), която е имуществото, което остава при ликвидация на фирмата и след удовлетворяване на кредиторите. Това е финансова стойност, допълваща физическите качества на материалните активи и по-конкретно – на продукта. Марковата стойност, по същество, е мярката на тази добавена стойност. Целта на разработката е да представи съвременните методи за оценяване стойността на марката и да направи сравнителен анализ за тяхното използване. За създаването на една успешна и работеща брандинг стратегия е важно да се познават в дълбочина световните практики за оценяване стойността на марката.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1401
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback