PRODUCT PLANNING IN SOFT DRINKS PRODUCTION COMPANIES IN BULGARIA

DSpace/Manakin хранилище

PRODUCT PLANNING IN SOFT DRINKS PRODUCTION COMPANIES IN BULGARIA

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: PRODUCT PLANNING IN SOFT DRINKS PRODUCTION COMPANIES IN BULGARIA
Автор: Radev, Radko
Резюме: The choice of the subject matter for this article is based on the view that product policy has a key role. Given the specifics of the soft drinks sector it suggests a methodical framework for the process of product planning, which contributes to making reasoned management decisions on product policy. In addition, it presents some basic starting formulations that reveal the essence of product management and describes and groups the elements of product policy characteristics for the companies from the sector examined.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1443
Дата: 2014


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
163_split_BU_1-2014.swf 245.0Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов