БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР

DSpace/Manakin хранилище

БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР
Автор: Горчева, Таня
Резюме: Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически бизнес в България, в статията се акцентира на качеството и спецификата на реализацията му като индустрия. Целта е да се определи дали добрите примери или негативната практика взема превес в туристическия бизнес у нас. Направената постановка предполага провеждането на сравнителен анализ между туристическия бизнес на Австрия и този на България, основан на критерии, които разкриват неговите същностни характеристики от позициите на пазарната конкуренция и принципите на устойчивото развитие. Търси се паралел между въздействието на икономическите реформи в България в периода на преход и настоящото функциониране на туризма у нас.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1446
Дата: 2013


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
22_split_BU_2-2013.swf 306.8Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов