ИЗСЛЕДВАНЕ ОТНОШЕНИЕТО РЕКЛАМА – МАРКОВА ИЗВЕСТНОСТ

DSpace/Manakin хранилище

ИЗСЛЕДВАНЕ ОТНОШЕНИЕТО РЕКЛАМА – МАРКОВА ИЗВЕСТНОСТ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ИЗСЛЕДВАНЕ ОТНОШЕНИЕТО РЕКЛАМА – МАРКОВА ИЗВЕСТНОСТ
Автор: Горанова, Пенка
Резюме: Икономическата същност на търговската марка се проявява чрез функциите, които изпълнява. Те носят исторически преходен характер, което означава, че на определени стадии от икономическото развитие на обществото едни функции отмират, а други възникват и се развиват, като изменят или обогатяват своето съдържание. Марката е важен актив за всяка фирма, тъй като тя е основа за конкурентно предимство и за очаквани финансови постъпления. Търговската марка, като икономически символ за качеството и произхода на стоките улеснява пазарните отношения и реализацията на продукцията. Чрез непосредственият контакт с потребителите и чрез стопанската реклама тя им доставя необходимата информация, която ги ориентира при формирането на техните предпочитания.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1499
Дата: 2012


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
101_split_BU_4-2012.swf 265.6Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов