ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА

DLib Repository

ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА

Show full item record

Title: ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА
Author: СТОЯНОВ, Михал
Abstract: В настоящата работа е направен преглед на същността, значението, характеристиките и състоянието на използването на рекламната брошура като информационен инструмент на агентите на обмена при търговията на дребно с потребителски стоки. Ключов момент при използването на печатни рекламни материали е стратегията за постигане на по-добра информираност и въздействие върху потребителските очаквания, свързани със стоковото предлагане. Въз основа на направеното изследване се потвърждава, че дори в условията на икономическа нестабилност и при протичащите кризисни процеси в стопанството, печатните рекламни материали запазват своята значимост и икономическа целесъобразност като рекламно-информационен канал за търговските фирми.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1844
Date: 2012


Files in this item

Files Size Format View
123_split_2_2012.swf 371.9Kb application/x-shockwave-flash View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов