ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА

DSpace/Manakin хранилище

ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА
Автор: СТОЯНОВ, Михал
Резюме: В настоящата работа е направен преглед на същността, значението, характеристиките и състоянието на използването на рекламната брошура като информационен инструмент на агентите на обмена при търговията на дребно с потребителски стоки. Ключов момент при използването на печатни рекламни материали е стратегията за постигане на по-добра информираност и въздействие върху потребителските очаквания, свързани със стоковото предлагане. Въз основа на направеното изследване се потвърждава, че дори в условията на икономическа нестабилност и при протичащите кризисни процеси в стопанството, печатните рекламни материали запазват своята значимост и икономическа целесъобразност като рекламно-информационен канал за търговските фирми.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1844
Дата: 2012


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
123_split_2_2012.swf 371.9Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов