Search
Now showing items 1-6 of 6
МОБИЛНАТА ИНТЕРНЕТ ТЪРГОВИЯ КАТО ФЛУИДНА ФОРМА НА ТЪРГОВСКИ ОБМЕН
(Tsenov Publishing House, 2017)
Мобилната търговия е форма на извънмагазинен търговски обмен, доразвиващ електронната търговия, посредством нейното осъществяване с помощта на преносими умни устройства с достъп до Интернет. Еволюционната поява на мобилната ...
МОБИЛНАТА ТЪРГОВИЯ И НЕЙНИТЕ ПРОБЛЕМИ
(АИ "Ценов", 2014)
Мобилните технологии носят ценни ползи за бизнеса, които могат да се реализират само, ако компаниите съумеят да ги използват ефективно. В настоящата статия подробно са разгледани мобилните технологии и тяхната еволюция ...
МОБИЛНАТА ИНТЕРНЕТ ТЪРГОВИЯ КАТО ФЛУИДНА ФОРМА НА ТЪРГОВСКИ ОБМЕН
(Tsenov Publishing House, 2017)
Мобилната търговия е форма на извънмагазинен търговски обмен, доразвиващ електронната търговия, посредством нейното осъществяване с помощта на преносими умни устройства с достъп до Интернет. Еволюционната поява на мобилната ...
МАЛКИЯТ И СРЕДЕН БИЗНЕС И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ
(АИ "Ценов", 2012)
Статията е свързана със състоянието в областта на използването на съвременни Интернет технологии в малките и средни предприятия (МСП). В първата част се изследват два основни въпроса – възможности и реалности в интегрирането ...
ОБЕСПЕЧЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННОЙ БЕЗОПАСНОСТИ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В СФЕРЕ Е-КОММЕРЦИИ
(Tsenov Publishing House, 2018)
Обосновава се необходимостта от осигуряване на информационна сигурност на предприемаческата дейност в сферата на електронната търговия. Определя се ролята на информационните ресурси за осъществяване на стопанска дейност в ...
ВЪЗМОЖНОСТИ НА ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ В УСЛОВИЯТА НА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА
(АИ "Ценов", 2011)
В условията на глобална икономическа криза предизвикателството на електронната търговия създава изключителен потенциал за извличане на ползи за икономическите агенти чрез осъществяване на онлайн покупко-продажби. Електронната ...