• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЗАЩО ГРАВИТАЦИОННИ КОМУНИКАЦИИ ЧРЕЗ КОЛАБОРАТИВНО MAРКЕТИНГОВО ЗНАНИЕ

Thumbnail
View/Open
n1_13_tom3_tom_III_.pdf (1.612Mb)
Date
2016
Author
Узунова, Юлия
Metadata
Show full item record
Abstract
Целта на този материал е да разкрие драматичната потребност от ускорени колаборативни маркетингови комуникации в бизнеса на новата генерация-потребители и партнъори, работещи в съвременните алтернативни загуба на доверие „купувач-продавач”. На база кратък преглед, както на протичащите глобални предизвикателства, така и на водещите теории и практики относно гравитацинните вълни, предлагаме опростен модел за маркетингова активност в структурно-функционални пространствени комуникации, при критерий „Нова бизнес логика-Флуидни работни места-Екстензии на компетенции”. Извеждаме пет стратегически квоти за креативно билатерално развитие на колаборативно маркетингово знание, необходими за препрограмиране активността на специалистите в гравитационните комуникации.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2973
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback