ЗАЩО ГРАВИТАЦИОННИ КОМУНИКАЦИИ ЧРЕЗ КОЛАБОРАТИВНО MAРКЕТИНГОВО ЗНАНИЕ

DSpace/Manakin хранилище

ЗАЩО ГРАВИТАЦИОННИ КОМУНИКАЦИИ ЧРЕЗ КОЛАБОРАТИВНО MAРКЕТИНГОВО ЗНАНИЕ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ЗАЩО ГРАВИТАЦИОННИ КОМУНИКАЦИИ ЧРЕЗ КОЛАБОРАТИВНО MAРКЕТИНГОВО ЗНАНИЕ
Автор: Узунова, Юлия
Резюме: Целта на този материал е да разкрие драматичната потребност от ускорени колаборативни маркетингови комуникации в бизнеса на новата генерация-потребители и партнъори, работещи в съвременните алтернативни загуба на доверие „купувач-продавач”. На база кратък преглед, както на протичащите глобални предизвикателства, така и на водещите теории и практики относно гравитацинните вълни, предлагаме опростен модел за маркетингова активност в структурно-функционални пространствени комуникации, при критерий „Нова бизнес логика-Флуидни работни места-Екстензии на компетенции”. Извеждаме пет стратегически квоти за креативно билатерално развитие на колаборативно маркетингово знание, необходими за препрограмиране активността на специалистите в гравитационните комуникации.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2973
Дата: 2016


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
n1_13_tom3_tom_III_.pdf 1.612Mb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов