Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorРешеткова, Атанаска
dc.date.accessioned2017-07-26T17:16:32Z
dc.date.accessioned2017-07-26T17:16:37Z
dc.date.available2017-07-26T17:16:32Z
dc.date.available2017-07-26T17:16:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3287
dc.description.abstractОсновна цел на настоящата студия е да се представи методология за изследване влиянието на маркетинговите плацебо ефекти върху потребителската удовлетвореност. В синтезиран вид е представена същността на плацебо ефектите от маркетингови стимули и са дискутирани подходите за тяхното установяване и измерване. Предложен е концептуален модел, обвързващ феномена с потребителската удовлетвореност, и са анализирани възможностите за емпирично му тестване, като са предложени индикаторни променливи на основните конструкти в модела.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries12;10
dc.subjectплацебо ефектиbg_BG
dc.subjectмаркетингови инструментиbg_BG
dc.subjectпотреби- телска удовлетвореностbg_BG
dc.subjectекспериментален дизайнbg_BG
dc.titleПЛАЦЕБО ЕФЕКТИТЕ В МАРКЕТИНГА И ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация