Browsing by Title
Now showing items 1478-1497 of 4255
-
Електронният бизнес в дейността на фирмите.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002) -
Електронният бизнес като отражение на Интернет революцията в деловата сфера.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Електронно правителство – нова визия за административно обслужване.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ МЕЖДУ ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯТА И ДЕПЕРСОНИФИКАЦИЯТА
(АИ "Ценов", 2016)Тема на разработката е възникващото имплицитно противоречие между индивидуалния характер и автономност на ученето при различните форми на електронно обучение и прекъсването на връзката между учещите и преподаващите в рамките ... -
ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕННИЕ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ – НОВИ КОНЦЕПЦИИ, ТЕХНОЛОГИИ И МОДЕЛИ
(АИ "Ценов", 2016)Системите за електронно обучение (ЕО) се налагат като ключов мениджърски инструмент в бизнес стратегиите за управление на човешкия ресурс, за усъвършенстване на ефективността на процесите на професионално израстване на ... -
Емиграцията: резултати от емпирично статистическо изследване.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2007) -
Емитиране и пласиране на фирмени ценни книжа от банките.
(АИ "Ценов", Свищов, 1998) -
ЕМПИРИЧЕН АНАЛИЗ НА ИКОНОМИЧЕСКАТА КОНЦЕНТРАЦИЯ В НАЙ-ГОЛЕМИТЕ БЪЛГАРСКИ ФИРМИ ЗА ПЕРИОДА 2006-2013
(АИ "Ценов", 2015)Статията представя дескриптивен анализ на икономическата концентрация и неравенството сред 100-те най-големи компании в българския нефинансов сектор за периода от 2006 до 2013 година. Използвани са данни от годишната ... -
ЕМПИРИЧНИ ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ДИНАМИКАТА НА БАНКОВОТО ПОТРЕБИТЕЛСКО КРЕДИТИРАНЕ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2014)Развитието на икономиката на България през последното десетилетие и навлизането на чужди капитали сред компаниите, предоставящи финансови услуги, са в основната на дълбоки трансформации в банковото кредитно посредничество ... -
ЕМПИРИЧНО ИЗСЛЕДВАНЕ НА СИНЕРГИЧНИЯ ЕФЕКТ МЕЖДУ ЕЛЕМЕНТИТЕ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)Съчетаното използване на елементите на интегрираните марке тингови комуникации (ИМК) дава възможност, те да се комбинират така, че взаимно да се допълват. Стремежът е да се постигне последователно и логично излагане на ... -
Ендогенната теория на икономическия растеж.
(АИ "Ценов", Свищов, 2005) -
Ендогенната теория на икономическия растеж.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
ЕНЕРГЕТИКАТА И ЕКОЛОГИЗАЦИЯ НА ЕНЕРГИЙНОТО ПРОИЗВОДСТВО
(АИ "Ценов", 2011)При съвременните икономически условия екологизацията на индустриалното производство има важно значение за решаване на разнообразни, нови и непознати за икономиката проблеми. Чрез екологизация на индустриалното производство ... -
ЕНЕРГЕТИКАТА И ЕКОЛОГИЗАЦИЯ НА ЕНЕРГИЙНОТО ПРОИЗВОДСТВО
(АИ "Ценов", 2011)При съвременните икономически условия екологизацията на индустриалното производство има важно значение за решаване на разнообразни, нови и непознати за икономиката проблеми. Научната разработка на тема: „Енергетиката и ... -
Енергиен баланс на Република България - стратегически анализ
(Tsenov Publishing House, 2022)Енергийният баланс е ключов за националните икономики статистически отчет. Стратегическият анализ на Енергийния баланс на Република България за периода 2006–2020 год. позволява извеждане на ключови тенденции за определяне ... -
ЕНЕРГИЙНИТЕ ЦЕНИ В БЪЛГАРИЯ И СИСТЕМНИ ИКОНОМИКИ В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ПРЕЗ 2023
(АИ "Ценов", 2023-11-09)След поредицата от социално-икономически, военни, енергийни и здрав-ни кризи 2023 год. се очакваше да бъде годината на реалното възстановяване на икономиките на ЕС. Пандемичните щети от Covid-19, войната в Украйна, ... -
Епистемология и методология на Фридрих Август фон Хайек.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
ЕСТЕСТВЕНИТЕ МОНОПОЛИ – МЕЖДУ ПАЗАРА И РЕГУЛИРАНЕТО
(АИ "Ценов", 2010)Обект на изследването е същността на естествените монополи и влиянието, което те оказват върху функционирането на икономиката. Дефинирани са основните характеристики на тези пазарни структури, както и основните предпоставки ... -
Етапи в развитието на търговските отношения между Европейския съюз и Русия
(Tsenov Publishing House, 2021)Настоящата разработка проследява четири основни етапа в развитието на търговските отношения между Европейския съюз и Русия, които обхващат времевия хоризонт между 1992 г. и 2020 г. Тези етапи са условни и следват аналогията ...