• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЕМПИРИЧНО ИЗСЛЕДВАНЕ НА СИНЕРГИЧНИЯ ЕФЕКТ МЕЖДУ ЕЛЕМЕНТИТЕ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ

Thumbnail
View/Open
p572__YearbookBook119bul2016_93_134.pdf (2.016Mb)
Date
2016
Author
Горанова, Пенка
Василева, Стелиана
Metadata
Show full item record
Abstract
Съчетаното използване на елементите на интегрираните марке тингови комуникации (ИМК) дава възможност, те да се комбинират така, че взаимно да се допълват. Стремежът е да се постигне последователно и логично излагане на комуникационните послания в тяхната хармоничност. По този начин се увеличава общото въздействие върху целевата аудитория, а това е особено полезно при провеждането на ниско бюджетни кампании. Целта на настоящата разработка е, въз основа на направените изводи и констатации от емпиричното изследване на потребителските нагласи към елементите на интегрираните маркетингови комуникации, да се предложи инструмент за вземане на управленски решения, чрез които да се повиши ефективността по отношение на прилагането на ИМК концепциите на компаниите. Във връзка с вече формулираната цел са заложени следните задачи:  да се проучи същността на интегрираните маркетингови кому- никации и причините за тяхното възникване;  да се очертаят етапите при разработване на програма за инте- грирани маркетингови комуникации;  да се анализира синергичният ефект между елементите на ин- тегрираните маркетингови комуникации. В студията се доказва тезата, че синергичният ефект между еле- ментите на интегрираните маркетингови комуникации е необходим в съвременния мениджмънт на фирмите, тъй като в резултат от неговото приложение се постигат по-високи резултати отколкото използването на ИМК елементите поотделно. Изводите и констатациите от проведения конфирматорен факто- рен анализ между елементите на интегрираните маркетингови комуни- кации могат да бъдат използвани като отправна точка в управлението на комуникационната политика на компаниите, прецизиране и оптимизиране разпределението на бюджета между отделните елементи в рамките на ИМК концепцията.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3152
Collections
  • Годишник на Стопанска академия

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback