Подреждане по Тема "CRM"
Показване на публикации 1-7 от 7
-
AN ANALYSIS OF THE POSSIBILITIES FOR THE DEVELOPMENT OF INFORMATION SYSTEMS IN COMPANIES AND ORGANISATIONS
(АИ "Ценов", 2013)The development of information systems requires a lot more than implementing a particular technology or finding an information solution. What are also necessary is a deep strategic approach and an analysis of the possibilities ... -
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT – A STRATEGY FOR COMPANIES TO ESTABLISH A COMPETITIVE ADVANTAGE
(АИ "Ценов", 2013)Customer relationship marketing is complemented by the strategic vision of business development – customer management - which includes the following: customer analysis, customer contributions, life cycle, etc. The two ... -
АНАЛИЗ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ СИСТЕМИ НА ПРЕДПРИЯТИЯТА
(АИ "Ценов", 2013)Развитието на информационните системи изискват много повече от внедряване на съответна технология или намиране на информационно решение. Необходим е задълбочен стратегически подход, анализ на възможностите и обективните ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ И АНАЛИЗ НА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ В БИЗНЕСА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ В БЪЛГАРИЯ И В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
(АИ "Ценов", 2012)Целта на студията е да се установят състоянието и проблемите, свързани с приложението на интернет технологии в българските малки и средни предприятия, да се разкрият причините за изоставането на нашите МСП от тези в ЕС и ... -
Приложение на математическото моделиране при управление на клиентски портфейли
(Tsenov Publishing House, 2019)Управлението на взаимоотношенията с клиенти е сред основните тенденции в съвременното маркетингово управление на бизнес организациите. Това е така, защото клиентите и стойността, която те могат да генерират за компанията, ... -
СОФТУЕРЪТ КАТО УСЛУГА – НОВ ПОДХОД ЗА ОБРАБОТКА НА ИНФОРМАЦИЯТА В МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(АИ "Ценов", 2012)Моделът за обработка на данни, известен като SaaS (Software-as-a-Service)– софтуер като услуга, промени фундаментално начините за обработка на информацията, изнасяйки бработващите процеси извън рамките на предприятието към ... -
УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
(АИ "Ценов", 2013)Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на ...