• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане Маркетинг по Тема 
  •   Начало
  • Учебници и учебни помагала
  • Маркетинг
  • Подреждане Маркетинг по Тема
  •   Начало
  • Учебници и учебни помагала
  • Маркетинг
  • Подреждане Маркетинг по Тема
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане Маркетинг по Тема

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 1-4 от 4

  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
      Тема
      количествени методи за прогнозиране, експоненциално изглаждане, регресионен анализ, сезонно декомпозиране, ARIMA, ARIMAX, моделиране на специални събития, динамичен ред [1]
      модели актуалност-честота-разходи, склонност да се осрябряват купони, профил на лицата с висока склонност да осребряват купони, оценка на ефикасност на промоционална кампания [1]
      регресионен анализ, дисперсионен анализ, логистична регресия, факторен анализ, клъстерен анализ, многомерни методи [1]
      регресионен анализ, дисперсионен анализ, логистична регресия, факторен анализ, многомерни методи [1]

        Контакти | Обратна връзка
         

         

        Разлистване

        В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

        Моята регистрация

        ВходРегистриране

        Контакти | Обратна връзка