Toggle navigation
English
български
English
English
български
Login
Toggle navigation
Browsing Маркетинг by Subject
Home
Учебници и учебни помагала
Маркетинг
Browsing Маркетинг by Subject
Home
Учебници и учебни помагала
Маркетинг
Browsing Маркетинг by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Browsing Маркетинг by Subject
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Go
Order:
ascending
descending
Results:
5
10
20
40
60
80
100
Update
Now showing items 1-4 of 4
ascending
descending
5
10
20
40
60
80
100
Subject
количествени методи за прогнозиране, експоненциално изглаждане, регресионен анализ, сезонно декомпозиране, ARIMA, ARIMAX, моделиране на специални събития, динамичен ред
[1]
модели актуалност-честота-разходи, склонност да се осрябряват купони, профил на лицата с висока склонност да осребряват купони, оценка на ефикасност на промоционална кампания
[1]
регресионен анализ, дисперсионен анализ, логистична регресия, факторен анализ, клъстерен анализ, многомерни методи
[1]
регресионен анализ, дисперсионен анализ, логистична регресия, факторен анализ, многомерни методи
[1]
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Sections & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register