• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Thumbnail
View/Open
36_split_BU_1-2011.swf (586.3Kb)
Date
2011
Author
Горанова, Пенка
Metadata
Show full item record
Abstract
В съвременния бизнес все повече фирми се адаптират към необходимостта от използване на голям обем актуална информация за вземане на решения за управление на своята дейност и на пазарните си действия. Ефектът от рекламата е налице при добре планирана и осъществена рекламна стратегия. Подборът на музиката, самата визия на персонажите в рекламите са специални, за да влияят на потребителя до крайната цел: клиентът да купи съответния продукт.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1346
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback