• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПОДХОДИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ВЗЕМАНИЯТА ОТ КЛИЕНТИ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО

Thumbnail
View/Open
76_split_BU_1-2014.swf (197.5Kb)
Date
2014
Author
Андреев, Иван
Metadata
Show full item record
Abstract
Настоящата научна статия е посветена на счетоводното интерпретиране на вземанията от продажби, формирани в дейността на предприятието. В системен аспект се характеризира тяхната същност, функционална роля и значение за стопанските субекти. Аргументирано се предлагат подходи за усъ- вършенстване на текущото и периодичното счетоводно отчитане на вземанията от клиенти на предприятието. Акцентът се поставя върху създаването на актуална, обхватна и детайлизирана информация на посочените обекти на отчитане, според тяхното индивидуално проявление и предварително определени критерии за разграничаване и класифициране.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1376
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback