• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПОДХОДИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ВЗЕМАНИЯТА ОТ КЛИЕНТИ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО

Thumbnail
Изглед/Отваряне
76_split_BU_1-2014.swf (197.5Kb)
Дата
2014
Автор
Андреев, Иван
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Настоящата научна статия е посветена на счетоводното интерпретиране на вземанията от продажби, формирани в дейността на предприятието. В системен аспект се характеризира тяхната същност, функционална роля и значение за стопанските субекти. Аргументирано се предлагат подходи за усъ- вършенстване на текущото и периодичното счетоводно отчитане на вземанията от клиенти на предприятието. Акцентът се поставя върху създаването на актуална, обхватна и детайлизирана информация на посочените обекти на отчитане, според тяхното индивидуално проявление и предварително определени критерии за разграничаване и класифициране.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1376
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка